Het geheim van Hollywood en Hilversum
Als er een nieuw tv-programma van start gaat of een nieuwe film in de bioscoop te zien is, is hier volop aandacht voor in de media. Hoe kun ook jij free publicity regelen volgens de Hillywoodformule?
Als er een nieuw tv-programma van start gaat of een nieuwe film in de bioscoop te zien is, is hier volop aandacht voor in de media. Hoe kun ook jij free publicity regelen volgens de Hillywoodformule?
Even voorstellen
Ik ben Charlotte Landman, ik heb 15 jaar ervaring op het gebied van pr- en communicatie in vooral de media- en entertainmentwereld.
Ik heb honderden films gepromoot, tientallen filmscripts gelezen en beoordeeld, meetings gehad in Cannes en LA met internationale filmbedrijven, ik werkte voor verschillende omroepen, producenten, tv-zenders en uitgevers. En ik verzorgde de promotie van veel tv-programma’s, boeken of voorstellingen.
Hoe werkt de promotie van films en tv-programma's en waarom werkt dat zo goed?
Ik ga het je verklappen tijdens het inspirerende webinar De Hillywoodformule, zodat ook jij ze kan toepassen op je eigen bedrijf.
De Hillywood-formule: jouw bedrijf als ster
Als er een nieuw tv-programma van start gaat of wanneer een nieuwe film in de bioscoop te zien is, is hier volop aandacht voor in de media. Hoe kun ook jij free publicity krijgen volgens de Hillywoodformule?Introductie van de Hillywood-formule:
Allereerst: Hillywood is een verbastering van Hollywood en Hilversum, mocht je het nog niet doorhebben ;-)
Hetgeen waar ontzettend veel aandacht naar uitgaat in de media is, naast keihard nieuws en doffe wereldellende, andere media.
Welke punten die media gebruiken om zichzelf te promoten in diezelfde media kun jij nou toepassen op jouw bedrijf?
Laat je inspireren!
Er is zoveel te leren van de mediawereld!